Otvírací doba stánku
OTEVÍRACÍ DOBA KIOSKU.
Duben otevřeno v závislosti na počasí.
Květen + září
Středa + Čtvrtek | 14:00–21:00 |
Pondělí+ Úterý | ZAVŘENO |
Pátek + Sobota | 11:00–21:00 |
Neděle | 11:00–21:00 |
Červen + Červenec + Srpen
Úterý - neděle | 10:00–21:00 |
Pondělí z důvodů údržby areálu | ZAVŘENO |
Provozní doba koupaliště
Červen + červenec + srpen 2024
Bazén v provozu za příznivého počasí!!!
| ||||
Provozní řád AUTOKEMPU
Provozní řád kempu se vztahuje na vyčleněný prostor pro stany, karavany a obytné vozy v areálu kempu Kacanovy.
V prostoru kempu se může ubytovat pouze osoba, která se řádně přihlásí na recepci umístěné u vjezdu do areálu, předloží průkaz totožnosti a zaplatí poplatek za ubytování.
Provozní řád kempu Kacanovy
Zařízení: (Kemp Kacanovy, Kacanovy 102, 511 01, tel. +420 736 664 864)
Provozovatel: - fyzická osoba podnikající (Pavel Calmovianský, Kacanovy 73, 511 01 Turnov, IČO 07141912, tel. 736 664 864,
Živnostenský list – příslušný k provozované činnosti - identifikační údaje z ŽL (přiložit jeho kopii jako přílohu provozního řádu)
Provozní doba: sezónní atd.
Dispoziční uspořádání dle § 3 vyhl. č. 238/2011 Sb.,
Toalety – areál je vybaven oddělenými WC pro muže a ženy, z toho dámské toalety 3 x kabina s předsíní a 2 x pánská kabina s předsíňkou, 2 x pisoár pro muže. Obě WC jsou vybaveny umyvadly s teplou a studenou pitnou vodou z hlavního vodovodního řádu města Turnova. Teplá voda se získává ohřevem pitné vody z VV pomocí bojleru 400V/12 kW o objemu 1000l
Dále umývárna oddělená pro muže a ženy, každá se sprchou a dvěma umyvadly s teplou a studenou pitnou vodou z hlavního vodovodního řádu města Turnova. Teplá voda se získává ohřevem pitné vody z VV pomocí bojleru 400V/12 kW o objemu 1000l
1. Čištění a úklid
- šatny, umývárny, toalety, sprchy a plochy pro odpočinek – úklid se provádí 2 x denně před a po skončení provozní doby a dle potřeby i v průběhu otevírací doby. Dezinfekce (šatny, umývárny a záchody včetně sedátka) je prováděna nejméně jednou denně.
Použití chemických prostředků pro úklid: Savo, Savo proti plísním, Domestos, Chloramin T, Incidur. Dezinfekční prostředky se střídají a používají se dle návodu uvedeného na etiketě, údržba a úklid se provádí v gumových rukavicích.
Chemické prostředky jsou uloženy ve skříňce v uzavřeném prostoru, kam má přístup pouze zaměstnanec sportovního areálu.
Úklid provádí zaměstnanci a rodinní příslušníci provozovatele sportovního areálu.
Dojde-li ke kontaminaci místa biologickým materiálem, místo je překryto mulem nebo papírovou vatou namočenou v účinném dezinfekčním roztoku s virucidním účinkem. Použitý materiál musí být po tuto dobu vlhký od použitého dezinfekčního prostředku. Pak je místo očištěno dezinfekčním roztokem, následně detergentním prostředkem (saponátem) a použitý materiál je odstraněn jako nebezpečný odpad. Při práci se používají gumové nebo PVC rukavice, které jsou likvidovány stejně jako odstraněný odpad.
2. Odpady – nejméně jednou denně se vyprázdní nádoby na odpad v areálu a 1x týdně se provádí odvoz komunálního technickými služebami v Turnově, aby odpad nebyl dlouho skladován v areálu. Návštěvníkům jsou k dispozici 3 popelnice o objemu 150 litrů.
Odpadní vody jsou svedeny do biologického septiku se třemi filtrovými stěnami a přepadem do kanalizace.
3. Bezpečnost zaměstnanců a návštěvníků areálu
Osobní hygiena a bezpečnost zaměstnanců – osoby zajišťující provoz areálu mají k dispozici šatnu a odpočinkovou místnost, dále pak personální WC, samostatnou sprchu, umyvadlo s bezdotekovým ovládáním vody. Jsou vybaveni vhodným oděvem pro práci v bufetu a zároveň pracovním oděvem a pomůckami určenými pouze pro úklidové práce (montérky, gumové rukavice, ochranné brýle).
Pracovníci sportovního areálu byli seznámeni s provozním řádem a to potvrzují svými podpisy na poslední straně provozního řádu.
Návštěvní řád
Vstup do areálu je dovolen jen s platnou vstupenkou, označenou provozovatelem areálu 1) Návštěvníci provozují koupání a sportovní hry na vlastní nebezpečí 2) Dětem mladším 10 let je návštěva dovolena pouze za doprovodu rodičů nebo zletilých osob.
3) Návštěvníci neplavci se mohou koupat jen v prostoru bazénu vyhrazeném pro neplavce nebo využijí brouzdaliště
4) Návštěvníci jsou povinni dodržovat čistotu v celém areálu a při svém jednání dbát bezpečnosti vlastní i ostatních.
5) Do areálu se nesmí přinášet předměty ohrožující zdraví a bezpečnost návštěvníků, v prostoru bazénu se zakazuje chovat se způsobem, který ohrožuje bezpečnost a pořádek, tzn. vzájemně se srážet, potápět, házet se do vody, pobíhat po hraně bazénu, skákat do vody ze stran bazénu. Pro skákání je určen prostor v přední části bazénu s hloubkou vody 180 cm
6) Je zakázáno vhazovat do vody předměty, které znečišťují vodu a mohou poranit ostatní návštěvníky
7) Jakékoliv koupání zvířat je nepřípustné
8) Není dovoleno používat toalety jako převlékárny a vcházet na místa určená pro osoby druhého pohlaví
9) Zákaz vstupu osobám postižených horečkou, zánětem očních spojivek, kožními nemocemi, parazity, vyrážkami provázenými výtokem, osobám nacházejících se v karanténě pro výskyt infekce v kolektivu, jehož jsou členy, dále členům rodin nebo příslušníkům domácností v níž se vyskytla přenosná nemoc a nemocný není od ostatních izolován.
10) Zákaz vstupu platí též pro osoby podnapilé, zahmyzené a pro osoby pod vlivem omamné látky
11) Psům je vstup do celého areálu povolen pouze s košíkem a obojkem a každý majitel je povinen po svém psovi uklidit výkaly.
12) Po 19 hodině probíhá úklid vodní plochy koupaliště a přidávají se chemické prostředky, všichni návštěvníci opustí prostor koupaliště a dbají dalších pokynů provozovatele.
13) Úraz a další mimořádné události se ihned hlásí provozovateli
14) Do prostoru bazénu vstupujte bez jídla, cigaret, pití a obuvi
15) Je přísně zakázáno přelézat oplocení areálu
16) Koupejte se v plavkách k tomu určených
17) Používejte odpadkové nádoby a nezamořujte okolí odpadky
18) Do areálu nemají přístup hospodářská zvířata
19) Nejezděte v areálu na kolech a kola ukládejte na místa k tomu určená 20) Kdo hrubým způsobem poruší předpisy a návštěvní řád, bude z areálu provozovatelem vykázán bez náhrady vstupného.
Provozní řád byl zpracován podle zákona č. 151/2011 Sb., ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 238/2011 Sb., o stanovení hygienických požadavků na koupaliště, sauny a hygienické limity písku v pískovištích venkovních hracích ploch.
Provozní řád nádrže ke koupání ve
Sportovním areálu camp Kacanovy
Technický popis objektu a bazénu
Kapacita areálu a odpočinkových ploch, za které odpovídá provozovatel je 100 návštěvníků.
Rozměr areálu: 110 x 60 m
Bazén 30 x 15 m s hloubkou od 1 m do 1, 8 m
Brouzdaliště 4,5 m x 4, 5 m s hloubkou 40 cm
Zdroj vody pro bazén a brouzdaliště: pitná voda z vrtu v Kacanovech a pramen spodní vody, bývalý vodní zdroj pro veřejný vodovod.
Doprovodná zařízení: pevný stůl na stolní tenis a volejbalové hřiště
Dispoziční uspořádání dle § 3 vyhl. č. 238/2011 Sb.,
Toalety – areál je vybaven oddělenými WC pro muže a ženy, z toho dámské toalety 3 x kabina s předsíní a 2 x pánská kabina s předsíňkou, 2 x pisoár pro muže. Obě WC jsou vybaveny umyvadly s teplou a studenou pitnou vodou z hlavního vodovodního řádu města Turnova. Teplá voda se získává ohřevem pitné vody z VV pomocí bojleru 400V/12 kW o objemu 1000l
Šatny – v areálu se nachází též převlékárny pro muže a pro ženy, které jsou oddělené a každá má svůj samostatný vchod, s plochou větší než 1,5 m2
Venkovní sprchy – v areálu se nachází 2 x venkovní sprcha s vodou, která je ze stejného zdroje jako je zdroj přítoku pro bazén - pitná voda z vrtu v Kacanovech a pramen spodní vody, bývalý vodní zdroj pro veřejný vodovod. Na přítoku je prováděn rozbor vody dle požadavků stanovených vyhláškou č. 238/2011 Sb. (př.č.7 tab.č.1 ) nebo dle pokynů dozoru KHS.
Dále umývárna oddělená pro muže a ženy, každá se sprchou a dvěma umyvadly s teplou a studenou pitnou vodou z hlavního vodovodního řádu města Turnova. Teplá voda se získává ohřevem pitné vody z VV pomocí bojleru 400V/12 kW o objemu 1000l
Kontrola kvality vody
Jakost vody v koupališti a ve sprchách u bazénu je sledována a posuzována dle ustanovení zák. č. 151/2011 Sb., ve znění pozdějších předpisů a vyhl. č. 238/2011 Sb.
Kontrola jakosti a viditelného znečištění vody, průhlednosti vody v bazénu a zároveň měření teploty vody a vzduchu je sledována a zapisována denně obsluhou areálu. Viditelné znečištění je každý den odstraněno.
Provozovatel vede provozní deník. V deníku jsou zaznamenány výsledky denních měření kvality vody, teploty vody a vzduchu, údaje o úpravě vody, návštěvnost, úrazy, havárie a mimořádné události.
Pokud by bylo nutné provést na koupališti mimořádné zásahy, projednají se vždy s orgánem veřejného zdraví.
K dezinfekci bazénové vody a omezení výskytu řas a sinic jsou používány pouze dezinfekční nebo algicidní přípravky ( zák.č. 120/2002 Sb.) Při použití těchto přípravků musí být dodržen návod stanovený výrobcem. Dezinfekční přípravky (chlor), případně další chemikálie se dávkují pouze do příslušného místa (stanoveného v provozním řádu) v recirkulačním systému mimo bazén, nikdy ne přímo do bazénu nebo do plovoucích bójí.Tyto prostředky jsou též uloženy v samostatném, uzamčeném prostoru. Pracuje s nimi jen provozovatel areálu. Jejich množství a dávkování se řídí zásadně pokyny na přiloženém štítku výrobce a pracuje se s nimi v ochranných brýlích a gumových rukavicích.
Kvalita vody ve zdroji vody pro koupaliště je sledována v rozsahu a četnosti dle tab.č.1 př.č. 7 vyhl.č. 238/2011Sb.
Jakost vody v koupališti je denně sledována ( teplota, barva, průhlednost), teplota je vyznačena na viditelném místě na objektu provozní budovy.
Dále je jakost vody v nádrži sledována rozbory v akreditované laboratoři v rozsahu a četnosti dle požadavků zákona č. 258/2000Sb., v platném znění a vyhlášky č. 238/2011 Sb. - tab.č.2 př.č. 7 vyhl.č. 238/2011Sb.
Odběry, vystavení protokolu o výsledku laboratorní kontroly v elektronické podobě a předání protokolu v el.podobě OOVZ je zajištěno touto laboratoří.
- výsledky kontrol jsou ukládány u provozovatele sportovního areálu po dobu 5 let
- provozovatel hodnotí a činí opatření k aktuálnímu dennímu hodnocení a dále k výsledkům laboratorních rozborů jakosti vody
- v případě nevyhovující jakosti vody provozovatel informuje Krajskou hygienickou stanici a zajistí dle požadavků ustanovení zák. č. 151/2011 Sb., ve znění pozdějších předpisů event. pokynů OOVZ informaci návštěvníků o zákazu koupání, event. o dalších omezujících opatřeních a doporučeních .
4. Čištění a úklid
bazén – číštění, úklid, napouštění
před začátkem koupací sezóny je bazén vypuštěn a dle potřeby opraven a opatřen novým nátěrem, dále je vypláchnut vodou a stěny bazénu jsou ošetřeny dezinfekčním roztokem z pitné vody a Sava.
šatny, umývárny, toalety, sprchy a plochy pro odpočinek – úklid se provádí 2 x denně před a po skončení provozní doby koupání a dle potřeby i v průběhu otevírací doby. Dezinfekce (šatny, umývárny a záchody včetně sedátka) je prováděna nejméně jednou denně.
Použití chemických prostředků pro úklid: Savo, Savo proti plísním, Domestos, Chloramin T, Incidur. Dezinfekční prostředky se střídají a používají se dle návodu uvedeného na etiketě, údržba a úklid se provádí v gumových rukavicích.
Chemické prostředky jsou uloženy ve skříňce v uzavřeném prostoru, kam má přístup pouze zaměstnanec sportovního areálu.
Úklid provádí zaměstnanci a rodinní příslušníci provozovatele sportovního areálu.
Dojde-li ke kontaminaci místa biologickým materiálem, místo je překryto mulem nebo papírovou vatou namočenou v účinném dezinfekčním roztoku s virucidním účinkem. Použitý materiál musí být po tuto dobu vlhký od použitého dezinfekčního prostředku. Pak je místo očištěno dezinfekčním roztokem, následně detergentním prostředkem (saponátem) a použitý materiál je odstraněn jako nebezpečný odpad. Při práci se používají gumové nebo PVC rukavice, které jsou likvidovány stejně jako odstraněný odpad.
5. Odpady – nejméně jednou denně se vyprázdní nádoby na odpad v areálu a 1x týdně se provádí odvoz komunálního technickými služebami v Turnově, aby odpad nebyl dlouho skladován v areálu. Návštěvníkům jsou k dispozici 3 popelnice o objemu 150 litrů.
Odpadní vody jsou svedeny do biologického septiku se třemi filtrovými stěnami a přepadem do kanalizace.
6. Bezpečnost zaměstnanců a návštěvníků areálu
Osobní hygiena a bezpečnost zaměstnanců – osoby zajišťující provoz areálu mají k dispozici šatnu a odpočinkovou místnost, dále pak personální WC, samostatnou sprchu, umyvadlo s bezdotekovým ovládáním vody. Jsou vybaveni vhodným oděvem pro práci v bufetu a zároveň pracovním oděvem a pomůckami určenými pouze pro úklidové práce (montérky, gumové rukavice, ochranné brýle).
Pracovníci sportovního areálu byli seznámeni s provozním řádem a to potvrzují svými podpisy na poslední straně provozního řádu.
Všeobecné bezpečnostní požadavky
Koupaliště je vybaveno lékárničkou o obsahu: Opthal, Opthalmoseptonex, Ataralgin, dezinfekční prostředek na kůži gáza sterilní hydrofilní, náplast v roli, náplast rychloobvaz, obinadlo, pinzeta chirurgická rovná, nůžky chirurgické rovné, ochranné latexové rukavice.
K dispozici je i plně vybavená autolékárnička, Úrazy návštěvníků stejně jako údaje o použití a spotřebě léků jsou zaznamenány v deníku, který se nachází v lékárničce.
Obsluha a provozovatel znají pravidla první pomoci a v případě potřeby jí plně poskytnou a zajistí místo k ošetření zraněné osoby.
Důležitá telefonní čísla (první pomoc, hasiči, policie) jsou vyvěšena na viditelném místě na stánku s občerstvením.
Bezpečnost koupajících je zajištěna, v koupališti se nenachází žádná nebezpečná místa. Místo s největší a nejmenší hloubkou je řádně označeno na bazénu.
Návštěvní řád
Vstup do areálu je dovolen jen s platnou vstupenkou, označenou provozovatelem areálu